onsdag 16. desember 2009

Hvorfor skal det være så vanskelig å finne lokale..


Vi var å tittet på Torderød Gård på Jeløya på Søndag, en superfin gård på Jeløya utafor Moss, her ser dere bygning utenfra, stilig bygg:

Her er litt inne... veldig fint der... iallefall salongene, de var fine, men jeg ble litt usikker på dette med så mange rom, selv om det var det jeg trodde jeg ville ha...:

Men uansett ; jeg syntes det ble dryt.. mye pluss pluss pluss... Altså mye som man måtte velge, men som ikke var inkludert.. Dessuten er ikke Jeløya det mest praktiske med tanke på plassering av lokale...
Jeg blir sååå stresset av dette kjenner jeg... Skulle ønske jeg bare kunne finne et fint lokale og ha det klart, slik at jeg slapp å stresse noe mer med dette...
Jeg skal ringe dem igjen i morgen og høre om jeg kan reservere videre til jeg får et komplett tilbud fra dem med mat, servering etc. Men i følge mitt regnestykke så ser det ikke helt lovende ut...
Jeg fikk også tilbud fra Phønix i fredrikstad... da trodde jeg at jeg skulle dette av stolen... 1800kr pr kuvert skulle de ha...! Det var en del over hva jeg hadde planlagt....

Nei.. må nok bare fortsette å lete.. og håper jeg finner noe fint til en fornuftig pris...:)

Klem Hege

3 kommentarer:

  1. Ikke lett dette her skjønner jeg!
    Håper du snart finner det du vil ha til den prisen du vil ha! Lykke til!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Hehe - ikke billig med bryllup forstår jeg :) Lykke til i jakten

    SvarSlett
  3. Det såg jättevackert ut och dyrt! :-) Hoppas att du snart hittar något. Kram Alexandra

    SvarSlett