tirsdag 12. januar 2010

Endelig et lokale som virket bra :)

Nå har det jo vært jul og lite titting på lokaler, men et par fikk jeg jo ring før jul og avtalte å kontakte dem etter nyttår for å se og høre litt om pris etc.
I går var vi å tittet på Odd Fellow i Sarpsborg, et lokale som faktisk også hadde det litt klassiske preget som jeg liker.. selv om det var ganske enkelt..
Det besto av en salong, et lite rom, et lite rom til med en bar og spisesal (ville bli omgjort til dansesal i løpet av kvelden)
Prisene var heller ikke gale..
Jeg tok ikke så mange bilder, men disse 2 bildene med grønne stoler var salongen;



Og dette rommet som hadde blå stoler var spisesalen
(som ble gjort om til dansesal med danseplass og småborder)


Så nå enser jeg håp!!

Vi har 2 lokaler til på hånden, men da jeg forsøkte å ringe det ene ista fikk jeg en personsvarer og sa at de ikke åpnet etter nyttår før 27/1... det er en stund til. Jeg har også sendt en mail til det andre stedet... Men jeg syntes dette virket veldig bra, så spørs nok om vi ikke ender opp her :)

Klem Hege


Jeg har også prøvd meg på noe nytt i dag..bloglovin;) Spennende å se hvordan det virker:)

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag ser jättebra ut! :-)Såg att du undrade om bröllopsmässor också och Oslo har ju den största. Borde vara reklam för den om du köper en bröllopstidning. Jag var på den när vi bodde i oslo. Superbra! Lycka till! Kram alexandra

    SvarSlett
  2. ååå så fint lokale! jeg skalm også gifte meg med verdens snilleste mann aug. 09! vi skal ha vielse og selskap på samme plass:)

    SvarSlett