søndag 31. januar 2010

Forlovere i boks :)

Endelig er alle forlovere i boks! Ja, grunnen til at jeg sier alle, er at jeg ønsket 2. Jeg har en "gammel" og en "ny" venninne. Dvs ei venninne fra barneskolen og ei fra studietiden, og de betyr like mye for meg... så jeg ønsket begge! Så etter litt sjekking med kirken og sånt så mente de at dette var helt opp til meg, og da var jo saken klar!
(ser ikke på mine venninner som sorte får altså, men syntes bildet var så søtt så jeg måtte leke litt med det)

Jeg har spurt min "gamle" venninne tidliger, siden vi har den lengste historien og jeg skal også være forlover for henne 2 mnd før mitt eget bryllup, men ville ikke si noe om dette til min "nye" venninne før ting var i boks, noe det ble denne uken, så i går spurte jeg :) Og hun ville, så da får jeg mine to beste venninner "ved min side", jeg er kjempefornøyd :) Sambos forlover ble også klar i går, så nå er alle forlovere i boks :)

Ellers er også kjole bestilt fra danmark, lokaler er booket og kirket er bekreftet! Så nå begynner ting virkelig å falle på plass! Jeg har til og med fått laget meg et forslag til invitasjon, og tenkte jeg skulle pusle litt videre med det i dag :)

Deilig å få kommet noen skritt lengre...

Klem Hege

1 kommentar:

  1. Nå er du godt på vei:)
    Deilig å få de størst oppgavene ut av verden!
    Der jo alt småtteriet man skal kose seg med! Som innbydelser, bordkort, blomster osv:)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett