søndag 24. januar 2010

Litt kjøpt inspirasjon...

Idag har jeg vært på jakt etter litt inspirasjon slik at jeg får begynt å planlegge inbydelser, bordkort og meny/hefte... Så jeg kjøpte denne boken:
(bilde lånt fra Panduro)
Men jeg vet ikke om jeg syntes det var såååå mye spennende i den! Tittet i den før jeg kjøpte den, og da så den slettes ikke så ille ut, men jeg får sette meg ned og bla skikkelig...
(bilde lånt fra panduro)
Jeg kjøpte også et lite hefte på panduro, til 19 kr, men syntes nesten det så bedre ut når jeg tittet i det nå. Men samme det, jeg skal nok klare å få laget noe :) Og en ting klarte jeg jo å få ut av dette, og det var at det går ann å lage alle disse tingene i hvitt med gull (evnt sølv) og for eksempel perler, på den måten er jeg ikke bundet til noen farger på blomtene riktig enda..! Ønsker jo helt noe blått i mellom, men da kan jeg bestemme dette nermere...
Håper jeg får laget noen "prøver" de nermeste dagene, slik at kreativiteten kan begynne å jobbe sånn langt bak i jernebarken :)

Klem Hege

2 kommentarer:

  1. Å så lekkert Hege.:-) Men ikke noe blått innslag her da.:-) har du gått vekk fra det..tjhii....

    SvarSlett
  2. et godt råd når det gjelder bøker og inspirasjon: gå på biblioteket! det gjør jeg;)

    SvarSlett