torsdag 21. januar 2010

Nyyydelig kjole..men kjøpe?

Idag har jeg og min venninne vært å prød brudekjoler. Vi skal gifte oss med 2 mnd mellomrom, og hun er først ute, så hun ville prøve litt, så jeg ble med og prøvde litt jeg også.
Fant en NYDELIG en.. fra danske Lilly, men uheldigvis så var dette en 2009 mod, og det var eneste de hadde igjen... og fikk ikke tak i flere...
Den kostet 10.000 kr og var nyyydelig. Den må syes inn litt da, slik at jeg får litt mer ut av ryggen, pluss at jeg hadde planer om å prøve å gå ned noen kg.. Men ellers var den perfekt!
Spøsrmålet er om man skal bruke 10.000 kr på en kjole man skal bruke 1 gang. Nå skal det sies at jeg pratet med ei som hadde betalt mellom 6-7000 for å leie... da er det jo ikke så langt til 10.000. Ei anna hade betalt 4000 og var kjempemissfornøyd!! Kjøper man en som har man den jo og vet at den er bra før den store dagen... vanskelig!!


Hva har dere gjort ? Og er det noen som har hatt denne kjolen som kanskje vil selge til meg .. mener jeg prøvde størrelse 44.. men tror nesten jeg kunne klart meg med 42...

Klem Hege
...som ikke liker at hun har prøvd en såå fin kjole... hva om jeg ikke finner en like fin ?

5 kommentarer:

  1. Det finnes en Lilly butikk i Ålborg. Jeg vill ha ringt dem og spurt om de hadde den inne eventuelt kunne skaffe den. Kjolene er mye billigere i Danmark enn hva de er i Norge. Nå er jo ikke den danske kronekursen av de beste for tiden, men likevel verdt et forsøk...
    Lykke til videre med planleggingen.
    Klme Yvonne

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole....og typisk at de ikke har den i str din....når du endelig finner en du liker...til slutt finner du nok den perfekte kjolen på den perfekte dagen.:-)

    SvarSlett
  3. Så flott! En god porsjon med flaks og hell skal være lov å ha når en planlegger en så stor begivenhet. Damene på Lillys i Ålborg er veldig hyggelige. Plutselig blir det en danmarkstur på deg. Bare husk å ringe dem først slik at de kan få tak i din str til du kommer.
    Når det gjelder de blå blomstene dine, må du kanskje tenke på om det er sesong for dem, som feks, blå perleblomst, blå hyasint, tror også at det finnes en blå akeleie. Jeg synes buketten med blå perleblomst som du viser var nydelig.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  4. Jeg kjøpte en Lilly-kjole da jeg giftet meg. Men den var ganske enkel, så måtte bare ut med 5000,-. Min den var todelt og jeg har faktisk brukt overdelen etterpå! Tips om å dra til Danmark er ikke så dumt:) Tror jeg hadde kjøpt, og hvis jeg hadde angret så går det jo ann å selge den etterpå. Men jeg må innrømme at jeg liker tanken på at jeg har min brudekjole i skapet, hadde likt tanken om å passe den igjen ennå mer;)
    Lykke til med avgjørelsen!
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett