onsdag 3. februar 2010

Brudekjolen har kommet...

Idag var det lapp til meg i posten da jeg kom hjem...
Det hadde kommet en hentelapp fra postkontoret, på denne lappen sto det blant annet at jeg måtte betale toll og moms... hmm.. ja.. det måtte jo bare være BRUUUUUUDEKJOLEN... Jippiii....Så jeg kastet meg i bilen og kjørte bort for å hentet pakka mi... Og på postkontoret lå en stoor pakke til meg fra Lilly :)
Jeg åpnet spent pakken og ble rent imponert da jeg fant en kjole inpakket i lyseblått silkepapir. Kanskje det er et tegn på at jeg må ha blått i bryllupet ?? Selv om det ikke er lyseblått som er aktuelt... hihi...
Her ser dere bittelitt av kjolen... tenk at det er sååå lenge til jeg skal gifte meg... plutselig ble 16. oktober veldig langt unna... sukk...
Nå er det Koneklubben og så er det nattinatt!

Klem Hege

2 kommentarer:

  1. Så morsomt..grattis med at den er kommet i hus..og takk for smugtitten..nå må du gjemme den godt frem til den store dagen:-))

    SvarSlett
  2. Så spennende! Kunne jo vist litt mer da, for nå ble jeg kjempenysgjerrig!;) Men den er sikkert kjempeflott!
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett