fredag 12. februar 2010

Bryllupsmesse på Glasmagasinet

Da har jeg fått fikset på noen bilder fra Bryllupsmessen på Glasmagasinet i går, hadde jo ikke med meg kamera mitt, men tok med mobilen og de ble overraksende bra.. Jeg og lillesøster var altså en tur for å få litt inspirasjon til bryllupet i oktober.
Disse 2 timene på messen besto vel i grunn mest av å stå i kø... sammen med mange andre gale bridezillas;) Vi sto i kø for å komme inn, vi sto i kø opp rulletrappa til 3. etasje for å få goodibags ( som besto av noen prøver fra parfymeriet og et sentimento glass fra hadeland)... og vi gikk i kø rundt å tittet på stands med i hovedsak fotografer og kaker, og såklart glasmagasinets egne varer...
SÅ gikk vi ned dit selve brudeshowet skulle være... Heldigvis var vi litt lure, så vi gikk helt på andre siden, og sto helt det hvor brudene kom ut på scenen... Så vi hadde god oversikt, både over alle på scenen og alle gavene som ble delt ut... MANGE fine gaver, men jeg fikk desverre ingen av dem....
Jeg har jo allerede funnet min kjole, og jeg må si at jeg syntes det var mange spesielle kjoler som ble vist. Det vil si for spesielle for både min og lillesøsters smak... Syntes i grunn de ser penere ut på bildene mine enn de gjorde i virkeligheten mange av dem, men det var jo deilig å være på et sånt show og fortsatt være sikker på at jeg har funnet "MIN" kjole...
Så det ble mere til at vi begynte å se på hår og slør og slike detaljer istedet...
Da showet var ferdig stresset vi avgårde til toget...
Messen var helt ok, veldig greit å ha vært på en slik en, men jeg har ikke noe sånt sterkt behov til å dra igjen med det første. Til det var det for mye folk på for lite område.. hehe... Jeg får ikke sett skikkelig når man går i kø på alle stands...
Men som sagt, helt grei opplevelse på en torsdagskveld, og det var jo veldig koselig kveld i det heletatt, med middag og skavling med lillesøster...:)

Ha en fortsatt fin helg :)
Klem Hege

5 kommentarer:

  1. Kommer nok ikke unna litt kø på slike tilstelninger...Godt at du satt igjen med en følelse at du har kjøpt riktig kjole, hadde vært verre hvis du så en som var 100 ganger finere og angret deg! Er mange flotte kjoler, men som du sier, kanskje ikke så mange man ville hatt selv. Men litt glamour i hverdagen slik som en slik brudevisning er bare helt topp synes jeg!
    Ha en fin lørdag, Hege!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Hei:) Var der jeg også:) Showet var nok det jeg var mest fornøyd med. Vi har det meste i boks i og med at det bare er litt over to måneder igjen. Jeg hadde forventet litt flere (og bedre) stands igrunn. Jeg også er helt sikker på at jeg har valgt riktig kjole etter å ha sett modellene:)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem AG

    SvarSlett
  3. Jeg leste i en annen blogg at du leter etter fotograf. vil bare tipse om to helt fantastisk flinke jenter :)

    PeekaBoo.no

    SvarSlett
  4. Kjekt med brudekjoler - kjæresten min, av alle personer, klarte å dra meg med inn i en brudesalong her for en stund tilbake. Utrolig mange finfine kjoler. Nå har han skutt seg selv i foten, for etter å ha sett de fine kjolene i virkeligheten, så har jeg lyst å gifte meg jeg også. Hehe :)

    SvarSlett