fredag 12. mars 2010

Hvilken logo ??

Jada, jeg vet jeg er et lite petimeter, men nå som jeg har begynt å lage til invitasjonene, så begynte jeg såklart også å fikse litt på den "logoen" jeg hadde laget... Dette er en logo jeg tentke skulle følge på både kirkeprogram og meny, og jeg vil at den skal være litt fin da..;)
Nr 2 er den som er på prøve-kortet, og som jeg lagde aller først... men nå har det plutselig kommet opp noen konkurrenter..;)
Nr 1. er med en mer snirklete skrifttype..
Nr 2 er den gode gamle, litt pen skrift men inne veldig snirklete
Nr 3 har jeg tatt utgangspunkt i den gode gamle, men satt inn et & tegn i bakgrunnen istedet for ringene, og heller lagt ringene helt i bånn..
Nr 4 er lik nr 3, men ringene og datoen vår har byttet plass...!
Jeg tar gjerne i mot noen synspunkter på logoene, ble plutselig litt usikker på hva som var mest stilig..!

Etter tilbakemelding, så har jeg laget enda 2 alternativer..
Nr 5, samme som nr 4, men med lysere gråfarge i &
Nr 6, Samme som nr 4 og 5, men uten &

Og ettersom flere tilbakemeldinger kommer inn, så prøver jeg å finpusse litt...
Nr 7 er lik nr 5, men med en litt mere snirklete forbokstav på oss begge, denne forbokstaven er ikke på Kristian, da det ble veldig mye...
Nr 8 er like nr 7, men ring og dato har byttet plass...
Hva syntes dere om disse...?

Klem fra
Hege

10 kommentarer:

  1. Jeg synes nr 4
    Mye du skal holde styr på nå.
    Lykke til med videre planlegging

    SvarSlett
  2. Heisann....
    for og være helt ærlig så synes jeg det var litt vanskelig og se skriften...det gikk liksom sammen i hverandre...det er nok den bak & som gjør det....så derfor synes jeg nr 1 var best...:)
    Morsomt og planlegge bryllup da...har desverre aldri gjort det:(
    ha en fin dag
    eddaKlemmer :)

    SvarSlett
  3. Ja..nå har du dimmet ned den & og da ble navnene tydligere:)Så da synes jeg nr 5 ble veldig bra:)
    Hva synes du selv da??
    eddaKlemmer :)

    SvarSlett
  4. Jeg likte også nr. 5 best. :o)

    SvarSlett
  5. nr 1 syntes nå jeg..:-) veldig fin.:-)

    SvarSlett
  6. Hejsan! Jag tycker glasklart: Nr 1!! Kramelikram Alexandra

    SvarSlett
  7. Hei hei :)

    Jeg syns nr.7 var den fineste!!

    Lykke til med valget! :)

    Klem til deg.

    SvarSlett
  8. Nr 8. den er klar og tydelig, og det er litt luft mellom slik at den ser ryddig ut, og ikke som alt bare er klæsja sammen på en måte. Det er iallefall min mening - nå er jo jeg utrolig pirkete - man kan vel si jeg er yrkesskada ettersom jeg har jobbet med grafiske designere i noen år nå, som bare har gjort pirketheten min enda verre. Hehe :)

    SvarSlett
  9. Likte nr 1 best jeg....og som alternativ nr 7

    Lykke til med valget:)

    SvarSlett