tirsdag 20. april 2010

Samling i kirken i dag..

I dag skal vi til kirken vi skal gifte oss i.. Kjenner jeg er litt spent siden jeg aldri har vært i kirken før.. Og spørsmål som; Hvor stor er kirken?? Kommer gjesten mine til i dekke 2 av 50 benkerader...?? Hvordan er orgelet..? Er kirken lys og fin...eller litt mørk og trist...?
Jeg skal iallefall ta med meg kamera slik at jeg får planlagt litt eventuell pynting og andre ting ut fra bilder :)
Ellers er denne samligen en samlig for alle som skal gifte seg i år, og det ville være organist til stede som ville spille diverse ut og inngangsmusikk, salmer etc, slik at man kan få noen ideer.
Jeg tenkte jeg skulle spørre litt om kirkeprogrammet... om de har noen mal.. hvor mange salmer man skal ha.. hvor mange solo innslag man kan ha.. etc

Men jeg er litt usikker på om det er noe mer jeg skal spørre om... er det noen som har noen tips?

Kirken er Rolvsøy Kirke i Fredrikstad... så om noen har vært her så fortell gjerne hva du syntes om kirken..

Klem Hege

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så spennende!
    Tenkte at det må da ligge bilder av kirken ute på nett, men det var bare utvendige bilder.
    Har vært på kunstmarked i helgen og vist fram, og delvis solgt, brudebilder fra mer enn hundre år,Jeg farger dem delvis, trykker dem på transparent, lager ektesksapsvekt (uro) og mye forskjellig. Jeg har en samling av brudepar i alle slags former og fasonger i alt fra bunad med brudekrone, til hippiekjole og de skjønneste hvite. OG NÅ ER DET DERES TUR, hva skal DU ha på deg?
    Ønsker dere veldig masse lykke til!

    SvarSlett
  2. Tror ikke det er noen mal egentlig. Har vært i endel bryllup i mitt liv etterhvert, og de har igrunnen vært ganske varierte, så jeg tror dere står ganske fritt til å velge. En vielse varer vanligvis ikke så veldig lenge da. Men jeg var i et bryllup i sommer hvor den varte godt over timen, men de hadde tre eller fire soloinnslag i tillegg til endel salmer da. :)

    Lykke til med planleggingen :)

    SvarSlett