mandag 5. juli 2010

Invitasjonene begynner å bli klare til utsendelse

Da har jeg begynt på jobben med teksten på invitasjonene... den består av et bakgrunnsbilde(de 2 ringene i hvitt gull som også er i vår "logo) og en middags-invitasjonstekst eller en kaffe-invitasjonstekst printet ut på nesten gjennomsiktig papir, slik at ringene syntes i bakgrunnen. Invitasjonene er også printet med gjestenes navn, slik at det er litt jobb å forandre 45 tekster.. men syntes det bør være sånn :) Litt mer personlig!
Prikken over i'n ble bestilt i går.. personlige frimerker :)
Jeg og sambo hadde foto-seanse hjemme i går kveld med mitt nye kamera, en stuestol, en bunke brudeblander(for å få kamera høyt nok) og selv-utløser funksjonen :)
Og etter MANGE bilder fant vi da noen morsomme:)
Så frimerkene er bestilt, og skal komme om 4 virkedager... spennende!!
Så nå er det bare å få skrevet ut alle invitasjonene og ringene, lime de på plass og knyte igjen :)
Enda et skritt nermere :)
Klem Hege

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som veldig fine invitasjoner. Jeg skal lage invitasjoner for min søster som gifter seg i juni (om jeg har skrevet mai tidligere, så er det rett og slett kun fordi de egentlig skulle giftet seg 28 mai, men endret det til 11 juni:)) så det er jo nesten for inspirasjon å regne å høre om andres invitasjoner :)

    SvarSlett
  2. Så herlige frimerker! Sikker på at alle kommer til å legge merke til det :)

    SvarSlett