mandag 9. august 2010

Svarene strømmer inn...og trenger tips

Da har svarene på inbydelsene begynt å komme inn, den første svarte allerede kl 16.00 samme dag invitasjonene kom frem...
Første som svarte "nei takk" fikk vi i går, dette var vel egentlig forventet, det er mormors søster som bor et stykke unna, og som har en veldig skrøplig mann.. Men men.. sånn er det bare :)
Resten har enn så lenge svart "JA", og over halvparten har svart.. selv om fristen ikke er før 1. sept.
Ellers har vi bare fått masse ros og skryt for invitasjonene, det er veldig moro når man har lagt masse tid og energi i disse, og alle har lagt merke til de personlige frimerkene også :)
Ellers så har det vært mye fokus på min venninnes bryllup i det siste. Jeg har arrangert utdrikkningslag, jeg skal lage gjestebok, og jeg må få skrevet tale!!
Det siste plager meg litt.. jeg er ingen taler og sliter med å komme igang... og så er det under 2 uker til bryllupet...
Har jo noen "poeng" jeg gjerne vil få frem, og har tenkt litt på hva som bør være med, men sliter med å få satt sammen en fin og morsom tale... så tips taes i mot med takk :)

Klem Hege

1 kommentar:

  1. Så fine inbydelser. Jeg er satt på oppgaven når min søster gifter seg neste år, så snart skal vi ut og fotografere litt. Gleder meg så masse til det :)
    Jeg skulle også holde tale for ei venninne da jeg var forlover. Jeg var litt heldig, for vi var tre jenter som hadde holdt mye sammen, så "oss to resterende ugifte" bestemte oss for å holde tale sammen. Vi skrev den på rim som en slags samtale oss i mellom. Funket kjempebra :) Men nå er begge vi to glade i å både skrive og rime - hehe :)

    SvarSlett